1 dag kvar!

Kan knappt vänta nu! Julafton i övermorgon. Wiiiihoooo!

Förövrigt mår jag riktigt bra just nu. Jag tror att det är musiken som gaskar upp mig, man vill bara sjunga men. Faktiskt så gör jag det haha.
Funderar på att ta bort det gamla nagellack, och ta på nytt fräscht svart. När jag tog på mitt svarta som jag har nu pallade jag inte ta bort det röda som jag har under så att man ser det rätt så myyyyycket nu haha.

Försöker övertala juhlia att hon ska lägga in de förbannade fotona som vi tog innan idag på sin data, men nej nu gick hon i i duschen. Gaaaah, det blir ju tråkigt att läsa utan bilder. Tycker inte ni det? Jag tycker iaf det. Ni kan få en annan gullig bild som jag redigerade innan. Det är iallafall en julstämpel på den :)

Pussar / f.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0