091212

Nyss varit ute och fryst ihjäl när jag sålde kvällsposten. Hade bara en västa, tjocketröja och mjuiks på mig, så var det typ kanske tre grander ute! Nu när jag kom in i värmen hade jag nästan ingen känsel i fingrarna och mina kinder var blåa;o
Igår var det ju väla med babsen. Köpten en massa julklappar, och ett par halva vantar till mig själv. Dom har liksom inga fingrar:) Och jag kan ju inte skriva mer vad jag köpte för vem vet om dom jag har köpt julklappar till läser detta? Men ni kan få se dom när dom är inslagna haha.
Idag ska vi npg till kvidinge igen. Fattar inte varför jag tyckte att det var tråkigt där innan:s Man har ju nästan alltid något att göra där och det är mycket mer att hitta på där än hår i tråkiga åstorp.

Hörs mer sen när jag har blivit lite varmare.

pussar / f.


Pic's från lucian:










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0