engelska arbete = klart

Sådär, nu har vi varit duktiga och gjort vårt engelska-arbete på typ två timmar :) Vi skrev om nationaldagen i USA, det fanns inte alls mycket fakta tyckte jag menmen. Dom som redan har redovisat hade inte mycket mer fakta. Ikväll ska jag nog bara vara hemma och umgås med familjen eller nått. Kanske sätter igång Kenny Starfighter, fick den av kvällsposten i julklapp. Yeey, så snälla ni är! Haha, vad vet jag känns som en barnfilm, men jag har börjat gilla såna filmer som man tittade på som liten nu. Typ Kalle Anka, Musse Pigg, Pelle Svanslös och många fler.
Märkte nu att jag satt strumpebyxorna bakochfram höhö...

Pussar /f.


kladdade lite på handen innan,,


söte <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0