first time - erik hassle

Uuuuusssscch, var nyss ute med mamma. Gick upp till oj och köpte frimärke? och sen hem. Rysligt kallt men riktigt mysigt. Och snön måste vara kvar, den kan inte bara bli till slask sådär på söndag eller nått. Då blir det tråkigt. Det ska vara snö ända tills vi åtminstonde börjar skolan. Så man kan göra snöänglar i snön och ha snöbollskrig på lovet (y)

Bestämde nyss med juhlia att jag ska nanna där. Och min dtaor föler såklart med. Så det blir att ha med en massa saker till hon smink, kläder ja allt. Och måste också slå in presenten som syster fixade till mig innan:) Hoppas jag kan göra det hos dig juhlia för nu måste jag äta.

Pussar / f.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0