hejsansvejsan

Sitter här under en varm och skön filt och värmer mig hos juhlia. Vi har precis ätit nudlar som var namnam! Vi är några fler personer till imorgon wiiie vad kul det ska bli. Första gången utan vuxna som ser till att man går och lägger sig efter 12 snåret. Okej kanske överdrev lite där men så är det ju. Tråkigt att vissa inte fick vara med, och istället fira med sina föräldrar. Pappa sa att jag kunde följa med dom till ett par som vi känner och om jag har tråkigt så kunde vi sitta och berätta gamla historier för varandra. Haha, gulligt. Bra försök men du lyckades tyvärr inte.
Ska se om jag kan spela lite gh5 med juhlia nu. Åker bara ut hela tiden ju höhö.

Pussar / f.




hittade en halft bra bild från i somras, där var man brun ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0