orka detta då ;(

Hemma hos juhlia bästavän med renée nu. Vi har satt igång jalla jalla och sitter å snackar om typ allt möjligt. Jag ska sova här och kanske renée.

Var på väla exakt heeeeeeeela dagen. Första fickade jag med pappa mamma och frida och sen mötte jag upp juhlia klara och renée där. Vi gick med klara till tandläkaren innan vår dag på väla började. Det är där som jag ska ta på min tandställning. Riktigt lyxigt och modernt var det där. Ni skulle bara sett! Asså väggarna var typ av glas, och toaletten var sån finfin.
På väla hittade jag äntligen mina kläder tills jul och nyår. La in bilderna i det förra inlägget.


Orkar fan inte med detta mera....




<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0