tell me the truth now, or leave.

Gått och grubblat hela dagen på om jag skulle till konfan eller inte. Och mitt svar blev inte, har liksom prov imorgon och jag har kanske läst igenom det typ en gång? Och om jag skulle stuckit dit så hade jag behövt sätta mig å plugga vi ungefär sju tiden. Och då mår inte jag som bäst. Man måste få chilla lite också.
Idag på rasten satt jag ralle, diana, klara och juhlia å snackade om moget och inte moget. Diana anser att jag juhlia och klara är mogna och tycker att vi typ är "vuxna". Haha, skulle inte tro det. Jag vill inte skryta eller nått nu men det känns inte som att vi är åt det vuxna hållet. HAHAHA. Klara var ju inte så väldigt mogen när hon kastade runt med sin slickigt äckliga chokladpudding! Så blandar hon runt i den så att det blir till en enda stor sörja. Men om hon vill äts det så hindrar jag absolut inte henne till det:)
Nej nu ska jag faktiskt inte skriva mera,
puss på er sötnosar<3

/f



Kommentarer
Postat av: DianaNham

HAHAH ni är mogna (a)

2009-12-09 @ 18:24:58
URL: http://tjocktbraa.blogg.se/
Postat av: fanny

sv: HAHAH ni är mogna (a)

DIANA ÄR OMOGEN HAHA, nej skojade bara:)<3

2009-12-09 @ 18:56:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0