vilken dag..

Dagen började med att jag cyklade upp till kyrkan för att vara ängel i en typ pjäs. Eller ja vad det nu var. Jag skulle säga ganska mycket och ja haha, det blev väl lite sisådär. Jag var riktigt neröv även om det bara var för typ 15 styckna tredjeklassare. Tror inte riktigt att det var min grej. Haha jag gillar ju inte att spela upp saker och sånt men asså det var faktiskt lite kul. Och vet ni bara för att vi la ner tid på att vara med där ist för skolan så fick man presentkort på familia för 100 kr. Så jäkla snällt. Vi slutade där typ 11 eller nått sen stack vi till klara å käkade och sen till skolan.
Hade bara två lektioner sen först matte å sen slöjd. Och ja på slöjden pratade vi om att "tomta" hos andra. Typ att vara tmte gos någon som man inte känner. Dom som är i huset där man är tomte måste det vara roligt för ju. Liksom att inte veta vem tomte är. Jag hade iaf tyckt det.
Sen slutade vi och ja hände lite saker där på slutet, men hoppas verkligen att allt fixar sig.<3







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0