091013

Hemma, nudå. Ja såklart fredagen den trettonde och det stämmer att det är en otursdag. Fick reda på att det var en på skolan som hade dött igår. Tycker verkligen sjukt synd om hon. Har ju knappt hunnit börja sitt liv ännu... r.i.p och med tanke på det börjar man ju tänka på alla andra som har stått en nära..
Men sitter hemma hos juhlia nu, klara är även här. Sen ikv ska vi se paranormal activity igen. Tänk om jag blir lika rädd igen som sist. Riktigt läääääääskig. Egentligen lovade jag mig själv att inte se skräckfilmer fler gånger, men nej det höll inte så länge.
Lite mys med familjen ikv för att mamma fyller ju år. Sen sticker jag hit igen och då ser vi filmen och har mys.
Hörs mer sen.
pussssss.




Klara babe i somras<3


Kommentarer
Postat av: louise

haha fin bild <3

2009-11-13 @ 16:50:57
URL: http://sketchesbylouise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0