091027

Nu sitter jag å bloggar, skrivet det nu och laddar upp det precis innan jag sticker. Måste ju ha bilder också.
Det blev ingen överraskning till klara idag, juhlia var tvungen att stanna hemma ännu en dag. Men egentligen bättre det är att smitta oss. Så ja vi får väl göra det till klara om sisådär några veckor. Kanske på jullovet? Aja, vet inte ännu.
Drar kanske hem till juhlia efter skolan med klara och piggar upp hon lite. Vet faktiskt inte ännu.
Och ja planerna för helgen är väl inte så mycket. Ska kanske träffa en kille imorgon men annars så vet jag inte. Eller jo förresten, på söndag drar nog jag juhlia å klara till julskyltningen i hbg. Riktigt mysigt är det. Men det skulle ju vatt snö också! Får väl hålla tummarna för att det kommer iaf liiite snö då.

puss
/f



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0