Efter sol kommer regn.

Och med det menar jag att nu ska jag mysa lite framför one tree hill med fika = positivt. Efter det väntas plugg = negativt. Alltså solen i detta sammanhanget är one tree hill för att det är världens mest underbara serie och att plugga är världens mest tråkiga sak alltså är plugga regnet.
Äsch, haha ni kanske inte fattar men det jag skrev nyss är precis vad jag ska göra nu.
Måste berätta om lite annat först, idag när jag och felicia sulle pumpa hennes cykel så var det på vägen hem vid en bilmack. Så fanns det två olika pumpar så provade vi först den ena och tänkte att det var den rätta. Efter väldigt många försök och helt tappat tålamodet, såk kom petronellas pappa. Han sa att den pumpen vi använde var fel. Gud, den var till bilarna och den vi inte hade provat var till cyklarna. Stog säkert där i en halvtimme hahahaha.
Och sen ville jag bara säga en liten sak till, idag på so:n så fick felicia ett typ ryck och bara skrattade i typ tio minuter i sträck. Helt sjukt haha, men liksom det måste nog vara världens längsta skratt?
Pussssssssss.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0