f ö r s t a n o v e m b e r

Ny månad och nya tag. Känn helt sjukt att det reda är 1:a november. Kan inte fatta det. Bara typ en och en halv månad tills julafton. Jag vet redan vad jag önskar mig höhö. Pengar pengar och pengar. Men nu vill jag bara ha snö. Snö i massor så man kan göra snöänglar och har snöbollskrig och bara sitta inne framför brasan och ha mysigt. Längtar tills julmarknaden också. Det är bara så sjukt mysigt!
Nog om det, var ute med tidningen nyss och om ca en halvtimme börjar min stressiga dag (enligt mig). Först så ska jag sola, sedan jogga. När jag har varit duktig och joggat ska jag hem duscha och käka lite. Sedan är det bara en massa plugg. Två prov denna veckan. Tycker faktiskt inte att det är lov när man har prov veckan efter, orättvist.
Ikväll ska jag till kyrkan på gudstjänst. Klockan sex, kanske någon mer som ska dit? smsa isf 0709787849.
&&& ville bara säga att jag kanske ska få min nya mobil snart :D



höhö var lite seg men HAPPY HALOWEEN.
tog faktiskt den igår när jag tvättade bort sminket :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0