fars dag

Grattis till världen bästa pappa.
Du finns alltid där för en när man behöver dig som mest. Man kan prata med dig om exakt allting. Du går alltid att övertala så kvittar det vad saken gäller. Kommer ihåg när jag var liten när jag var sjuk då var du alltid hemma med mig och vi åkte runt med bilen på runder så att jag skulle slippa vara hemma och bara sova. Kommer också ihåg när du skulle lämna blod hos en sån blodgivare i ängelholm, så fick man fika där så stannade vi alltid kavr där och fikade med alla andra som var där. Och när du var innebandy tränare följde jag alltid med dig dit för att jag var så stolt för att du var min pappa och för att du var tränare tilla alla dom snygga killarna.
En sak ska du veta och det är att du betyder allt för mig även om jag är jätteledsen eller om du är arg på mig. Du gör alltid saken bättre genom någon bra lösning.


haha, hittade ingen anna bild men denna är iaf från nyår och inte riktigt
nykter.

Kommentarer
Postat av: pappa

Ja, Du där:-) Det var det finaste någon har sagt till mig någon gång, förutom när mamma sa ja, på frågan om hon vill gifta mig med mig:-))

Jag kan inte skriva mer i ord... men det betydde jättemycket för mig:-)



Ha det bra, så hörs vi!!

2009-11-08 @ 18:05:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0