grey's anatomy.

Tittar på grey's anatomy nu och driker te. Chattar faktiskt också med världens sötaste och snällaste, men jag tänker inte säga vem. Hihi.
Det gör sjukt ont i min tand som jag ska dra ut. För att den som ska dit efter den trycker på riktigt mycket. Alltså jag kan  inte fatta att jag ska ha tandställning. Det går bara inte och det är absolut inte något positivt. Vet inte om jag ska ha vanlig färg eller vit. Alla säger liksom olika om de. Typ att det gråa syns jättemycket och om man har vit så blir den gul? Aja, har väl sisådär tre månader kvar att tänka.
Puss
/f




underbart fina bilder och minnen, det är en tavla som jag har ovanför
min säng. sötnosar<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0