I tried being nice, but you didn't like it.

Lördag idag dådå. Var ute med tidningen innan, alltså dom blir sura på en om man kommer lite senare än vanligt. Det är fakitskt helg och då vill man sova. Show me some respect?
Idag är det lite osäkert vad som händer men det blir nog till väla typ vid två tiden och så går vi där ett tag jag juhlia och kanske felicia. Sen käkar vi på väla tror jag? Efter det börjar bion This Is It 1845 som vi nog ska se. För att jag är verkligen taggad inför den filmen nu. Alla säger att den ska ska vara så himla jättebra. Får hoppas på det bästa. Och ville bara säga det att jag är inte förklyd längre, haha kändes som det igår men sov med tjocktjocka strumpor inatt och en filt ovanpå mitt täcke så att det fixade sig.



har inte tagit dom bilderna, men dom var skitfina.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0