I'm strong enough.

Hemma efter ännu en dag i skolan. Ibland undrar jag faktiskt hur många gånger jag har gått till skolan, hur många gånger jag har sovit i min säng, hur många sekunder jag har levt och hur många gånger jag har blinkat med mina ögon? Sånt man kan få svar på men det är nästan omöjligt. Och sen har jag faktiskt tänkt en massa gånger på vad som händer efter döden? Klart alla dör ju någon gång, men jag vill ändån inte tänka på det. Just därför ska man ta vara på det livet man har och göra det så roligt som möjligt.
Vet faktisk inte varför jag skrev det men det bara blev så. Apropå det vi ska sticka till kyrkan. Så måste nog börja med läxan nu. Har prov imorrn ju. Och för att jag ska klara läxan måste jag ha igång musik, så här kommer några som äger fett. Och lyssna ffs!
Puss.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0