It's cooooooold around me.

Var på träning innan och den gick super, men det var jobbigt! Jag får sånna glädjekänslor när jag tränar. Kanske låter lite mysko men så är det. När humöret bara är på topp och man mår som bäst är på träningen.
Har tänt ljus och sitter och kräneg melon (as usual) och driker te.
Känns som att jag är en sån där kall person , har typ alltid kalla händer och fryser väkdigt ofta. Är det kanske ärftligt för att mamma fryser också mycket. Men sen kan det också vara så att jag sitter stilla för mycket , men liksom i skolan måste man göra det annars blir de arga på en och här hemma sitter man nästan alltid med läxor och då måste man ju också. Aja, får väl klä mig varmare då. Imorgon ska nog jag och syster beställa andra boxen av Sjunde Himlen. Har redan den första och det var verkligen länge sedan vi köpte den så att vi tänkte att nu är det kanske dags för nästa i och med att det finns redan sex boxer ute i sverige och vi är bara på nummer två? höhö ibland får man vara lite seg ju.

Älska låten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0