morgonbloggarförengångsskull!

Vet inte om alla kan läsa vad det står på rubriken, men det står iaf morgonbloggar för en gångs skull! Och ja, var lite snabb idag men att fixa mig så att jag hinner.
Ska ha på mig mina omgjorda jeans idag, hoppas nu inte at alla i skolan tittar konstigt på mig om det nu blev fult. Men jag tycker inte att dom blev fula, så det så!
Och ja en sak till, mamma ska hämta smyckes-handen idag. Ni vet den typ vit/guldiga som jag snackade om för cirka en vecka sedan. Den ska jag hänga alla mina fina smycken på. Vet inte ännu vart jag ska ställa den här på rummet. Menmen det kommer jag säkert på när den väl är här.
Hörs mer efter skolan

/f.





vad säger ni om mina gulliga geting-strumpor? hihi





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0