ny svininfluensa?

Sov iallafall bättre denna natten kan jag säga. Sov riktigt gott för er som vill veta:)
Vaknade med idomin i typ hela ansiktet, tog på lite under näsan inatt för att det inte ska svida så mycket eftersom att jag typ snyter mig 24/7.
Var ute med kvällsposten innan, och på framsidan stog det typ att det finns en "ny" svininfluensa. Känns lönt att typ halva sverige eller mer har tagit vaccinet mot den "andra" svininfluensan. Och typ alla som dör har också någon annan sjukdom så att dom dör säkert inte av influnsan. Är glad att jag inte tog det vaccinet. Det är ju jättemånga som har blivit sjuka av denna sprutan nu, och är så trött på att alla tjatar om vaccin hit och vaccin dit. Låt dom som vill ta sprutan göra det och dom som inte vill måste ju inte. Allt med svininfluensan har bara blivit FÖR mycket tycker jag!
Idag blir det nog sängen som gäller för mig. Eller på dagen åtminstonde. Så förkyld som jag är. Vill inte heller smitta andra så ligger inne på min mysiga säng framför teven today. Ikväll kankske vi hittar på något inget är bestämt ännu.

/f




och nej, det är inte cigaretter för att jag rökar INTE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0