onsdag - ingen bra bloggdag.

Hemma efter en sjukt lång dag. Varit iväg ca. tolv timmar. Först skola och sedan konfa.
I skolan hade vi basketturnaring, och vet ni vi var riktiga kämpar som kom till finalen men förlorade den. Från början tänkte vi nej vi kommer att loosa allt, för att vi var typ bara 10 pers som var med. Men nej, så blev det inte vi vann 3 eller 4 matcher är inte helt säker. Och domarna då? Dom kan ju f*n inte begära att vi ska kunna alla jäkla regler i basket och vara så sjukt sura. Vi är väl inte några proffs, nej precis vi spelar för att ha kul och kunna lära oss. Då kan man inte vara så förbannat sur. I alla fall alla i 8:3 sjukt bra kämpat!<3
Sedan var det konfa, och jag felicia och klara stannade kvar efteråt för att vi ska vara med på julvandringen frå tvåorna som går på tingdalsskolan. Höhö, jag ska vara ängeln :) Sen så skulle jag cykla hem, fattar ni cykla i denna stormen. Det var läskigt som in i. På vissa ställen fick jag leda cykeln för att jag inte kunde trampa. Haha, när jag hade kommit hem var jag svart under ögonen av mascaran.
Nu måste jag verkligen plugga, hörs mer sen tror jag.
puss.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0