Praktikanten.

Tycker så jäkla synd om alla som har tagit vaccinet mot influensan. Vi var bara nio idag i klassen så lungt och skönt. På biologin fick jag vara praktikant för att jag inte hade någon att sitta bredvid. Man fick verkligen uppmärksamhet kan jag säga. Fick skriva på tavlan och allt hehe.
Sedan var det konfirmation och vi kollade på film i typ en och en halv timme! Allting handlade om gud och jesus, men vi fick iaf popcorn höhö. Sedan höll jag också på att somna.
Nu har jag precis ätit chili con carne. Blir plugg och sedan teven. Känns som att man inte får någon som helst fritid till sig själv numera? tråkigt.
Hörs mer sen när jag är på bättre humör, är säkert inte alls roligt att läsa detta.
&& en sak till jag klara och felicia ska vara med på en pjäs med konfan för tvåor, gulligt. Jag ska vara ängel (a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0