ruskigt dystert väder.

tycker att alla ska titta ut genom sina fönster och se det tråkiga vädret å länga efter sommaren. För att jag saknar sommaren så jäkla mycket! Då slapp man alla dessa vinterjackor, skor,vantar, mössor osv...
Var ute med kvällsposten precis och blev blöt som tusan. Tänkte ta mina uggs istället för conversen på mig när jag stack ut men eftersom att typ alla säger att uggs inte tåler regn, så litar jag på det. Men i onsdags när vi skulle till konfan hade jag mina uggs och dom gick inte isönder? Kanske bara för att min uggs ääääger, höhö :)
Och på tal om regn, rusk, snö vinter..... Snart är det JULAFTON! Och det betyder looooooov, för hela slanten och även julrea :) Som jag längtar var ju inte på den förra året eftersom att jag var utomlands då. Och vet ni jag vet heller inte vad jag önskar mig :( Men pengar å en mobil, det vet jag iallafall att jag önskar mig.


Takida - så jävla bäst är ni <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0