sistahöstmånadkvällenpååret.

Nu kallar sängen på mig. Den saknar mig och vill att jag ska komma och nanna hos den. Den älskar mig och jag älskar den. Funderar faktiskt på att fria till den.... Haha, skojade! Så jäkla trött nu så det inte är sant! Säger väl det alltid men tror jag behöver sova mer än jag gör. Aja, om jag skulle ändra på hur länge jag sover skulle jag behöva lägga mig tidigare vilket jag inte kommer att lyckas med och sova längre. Det hade jag absolut klarat fast då hade jag nog inte hunnit i tid till skolan. Fan att skolan finns egentligen. Jag tycker man kunde fått ha ledigt mins en dag till i veckan. Om jag hade fått bestämma dådå.
Ska borsta my teeth nu och sedan läsa i min förälskade bok. Och på tal om tänder, jag har så himla ont i min tand som jag ska dra ut. Försöker att vicka så mycket som möjligt på den men den blir ju aldrig lösare! Liksom hellre att jag kan dra ute den själv än att tandläkaren ska dra ute den med bedövningsspruta å allt.
Pussar på er

/f





The one and only, Fanny Ingelsson.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0