uggs inne eller ute?








Jag vet inte, jag gillar uggs men blir alltid så tveksam när jag har dom på mig. Har ett par från skorönne som är jättesköna och varma. Men sen säger också jättemånga att dom är fula. Och när man är ute någonstans så är det mest så kallade "fjortisar" som har såna på sig. Jag gillar mer såna som är lite tjockare och har stadga, dom flesta är helt tunna och konstiga. Men liksom kolla på typ alla kändisar har såna på sig ju, då borde det väl vara inne. Eller vad säger ni? Svara ärligt, vill bara veta vad ni tycker.


Kommentarer
Postat av: Hinken

Jag tycker det är snyggt.

2009-11-22 @ 17:00:46
Postat av: amanda

det är inte fjortis, känner du dig bekväm i det så ska du ha det! ;)<3

2009-11-22 @ 21:34:17
URL: http://maaandha.blogg.se/
Postat av: louise

ute haha , men det har jag alltid sagt. MEn bry dig inte vad andra säger ;p <3

2009-11-23 @ 16:45:10
URL: http://sketchesbylouise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0