vetintevadjagskaskriva?

hemma igen, avsminkad och sitter nu här med ett glas apelsinjuice.
Kvällen ja, finns väl inte mycket att säga om den var mes runt i åstorp och gick runder. Så jäkla kallt så att nu här jag förklyld! Det jag som minst ville bli nu.
Har helt totalt glömt att berätta om min söta klara babe, hon cyklade till skolan och körde på en sten. Sedan flög hon fyra meter och skrapade upp ena benet, båda ärmarna, en kinden, hande + en rejäl fläskläpp. Tycker verkligen synd om dig och ja, det borde du veta vid det här laget har ju gått runt och kramat dig som en nallebjörn hela dagen. Liknar iallafall som att du snusar ju<3
Nej, nu ska jag sätta ingång the proposal och titta på den en stund.

Btw: bild från i somras på mina bästa babes när vi hittade en kundvagn i byn som vi skulle köra tillbaka varandra i till oj. OCH JAG SAKNAR SOMMAREN!


Kommentarer
Postat av: juhlia

men gud! vad e det för biild!! HAHA :D<3

2009-11-07 @ 10:58:30
Postat av: fanny

HAHAHAHAHA :D<3

2009-11-07 @ 12:00:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0