when you say nothing at all.

Sitter här hemma och slevar i mig fukost tänkte jag säga haha. Nej men flingor och dricker juice, faktiskt apelsinjuice från mer. Dom finns i stora förpakningar nuförtiden. Allting ändras ju nu, ni vet 2000- talet. Här är absolut ingentin gammeldags.
Ska snart inviga mina nya träningskläder, ska nämligen gå ut och gå med vikter på benen snart. Jag vet det är inte bra att äta innan träningen men var bara tvungen för att blir alltid så himla hungrig när jag har kommit hem från school.
Om ni inte har hört Never Forget You med Noisettes , så tycker jag att ni ska lyssna på den eller nej ni måste lyssna på den för att den äger! Den är typ från 60- talet. Min kära pappa tipsade mig om den.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0