Don't try to be anyone than yourself.

Nu är jag trött, men dagen har varit mysig. Den började på väla med en fika där jag drack chailatte mums, och en megamega stor kanelbulle. Sedan gick jag runder och tittade i affärer efter kavaj men hittade ingen perfekt, jag vill att den ska vara perfekt om jag ska lägga ner en massa pengar på den. Men jag hittade iaf ett skärp och två par trosor. Sedan gick vi en runda på ikea. Sen drog jag vidare till stan och tittade på bio med felicia och juhlia. Filmen hette "Tidresenärens hustru" och det var absolut nte värd 100 kr. Man fattade bara att det var en man som kunde se in i framtiden typ när ham skulle dö, vilket hus han skulle köpa och typ vad hans barn skulle heta. Helt konstig film.
Och nu till en helt annan sak, jag anser mig själv som väldigt lång är 170 cm och jag vill använda höga klackarskor då blir jag ju jättelång. Så tråkigt många säger till mig att det är fint att vara lång men jag vet inte, provade ett par finfina klackarskor idag och man blir ju lite längre men ja. Äsch får väl tycka om migsjälv som lång då alla modeller är ju typ minst 175 cm utan skor, tror jag. Får väl tänka att jag är en modell ist haha, fast skulle absolut inte vilja vara en.




rosa & svarta trosor från ginatricot

brunt skärp från veromoda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0