gårdagen

yes, igår var det ekebo. Klara mådde inte bra så vi fick med os lollo ist, rätt så stressigt när vi skulle göra ve oss. Juhlia sa till mig igår att man får finnar av stress och jag de har du rätt i. Filippa hjälpte mig med håret och det blev jättebra. Väl framme vid ekebo höll vi på att frysa ihjäl oss så att jag tog med mig min kofta. Alltså jag vet inte om jag vill åka till ekebo fler gånger för att det är inte alls roligt där men liksom det finns ju inget annat att göra här i denna tråkiga hålan? Det var typ ingen som hade klätt ut sig haha. När jag kom hem var jag inte alls trött så jag satte mig framför datan och webbade med folk, trevligttrevligt
Vaknade innan stack ut med kvp och nu sitter man här igen och vet inte alls vad som händer idag. Kanske sticker upp och hyr film och bara har mys hemma eller kanske sticker till Juhlia? aja, får väl se men här kommer en massa bilder från kvällen/natten:

 

 




 

 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0