morning

Jaha, då var man vaken redan , somnlade liksom vid halv fyra. Så nu är man trött som fan men kan inte somna om och det finns inget annat att göra så nu sitter jag här. Juhlia bredvid med en egen dator. Nu spelar jag röj-flaggor på msn och lyssnar på ekebo musik. Höhö. Ska nog titta på the proposal sen med juhlia. Den filmen rekomenderar jag stark jevligt rolig!
Inlägget som jag la in inatt blev lite konstigt men orkar inte ändra det så att det får vara så som det är. Det var meningen att jag skulle ha massa småbilder och en stor men nej, alla bara ändrar sig.
Hörs mer sen nör jag har vaknat till lite mera.

pussar.



Jag på julmarknaden för typ två år sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0