musik(y

äntligen hemma från konfan, hade absolut ingen lusta att åka dit idag men har man fyllt i att man ska konfrimera sig så är det liksom lika bra att göra det fullt ut.
måste bara skriva att klara, alltså ja hahaha xd jag vet verkligen inte vad det var med hon idag han hade typ överskottsenergi, hon går runt och puttar in en i väggen, gör grepp på en, bär en och ja allt möjligt :D hon har nog aldrig haft så mycket energi :)
nu ska jag nog snart käka , jag tror att vi ska äta någon smaskig soppa mums(y)
och nu till varför det står som det gör på rubriken,
det hade VERKLIGEN inte gått att leva utan musik. jag lever typ på det har tillochmed på den på morgonkvisten:) ja jag kan erkänna att jag sjunger falsk hahaha, men halt allvarligt bryr jag mig inte- sjunger ändån i duschen och skolan och när man hör en låt:b


dom två låtarna jag diggar fett mycket just nu är

3 - Britney Spears

Million Miles Away - Rihanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0