nu drar jag

hejsan alla söta!
nu har jag precis gjort mig färdig till skolan, fick bli att jag använde min gråa korta tshirt från veromoda har aldrig använt den så jag tänkte att det var tid för det nu.
bara två dagar kvar nu tills lovet och två prov.. aja, fixar det får tänka positivt så blir det bra:)
ikväll är det träning och sen efters skolan blir det väl slappe, eller lite iaf
har inte speciellt mycket att skriva, ska försöka om jag hinner sen göra lite ändringa här på bloggen


pussar

fancystyle


Kommentarer
Postat av: louise

Åh nu har du fårr överskriften rätt ;9 <3

2009-10-22 @ 16:26:56
URL: http://sketchesbylouise.blogg.se/
Postat av: fanny

ja, såg det också så fint det blev:)

tack gullunge(a)<3

2009-10-22 @ 16:38:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0