Ny vecka och nya tag.

Ledig hela veckan wohoo! Första dagen på lovet idag dårrå, vaknade vid åtta... ¨/ Jag är inte direkt en sjusovare, haha. Jag har bestämt mig för att jag vill se den nya Michael Jackson filmen på bio, och den går bara i två veckor på bio så man måste boka i tid. Hoppas någon vill följa med mig? Den ska handla typ om hans liv och om konserten som han skulle gjort om han inte hade dött då ju. Jag tror att det är så att många fler vet vem han är nu än innan när han levde eftersom att det står om han överallt. Jag kn ju bara erkänna att jag visste om vem han var men hade typ aldrig hört några låtar av honom innan och nu kan jag lyssna på hans låtar non-stop.
Idag ska kanske jag och mina babes in till stan en runda, lät lite tveksamt när jag snackade med dom igår. Men nu när men har lov får man verkligen ta vara på det för att det är så mycket med skolan annars och alla läxor. Innan när man var liten kande man bara gå till lekplatsen och leka men ja, allting förändras och ska jag vara ärlig så tycker jag att det är tråkigt. Fast jag leker inte på lekan länger det menade jag inte men man måste åka så långt oftast för att det ska bli kul. Saknar faktiskt de gamla tiderna när man var liten och allt detta som hänt inte var gjort. Nej nu ska jag inte vara tråkig menmen man kan också se det från den ljusa sidan och tänka vad bra du är fanny skriver ett så här lååååångt inlägg till din superfina blogg!

pussar<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0