trötter...

Ett stort FÖRLÅT för att jag inte har uppdaterat under dagen, men har gjort en massa annat.
Dagen började med skola, och vill bara säga att jag fick MVG på mitt svenskaprov! så himla glad jag blev sedan var det matteprov gick nog inget vidare, ganska svårt.
Slutade iaf helv fyra så vi tog bussen till väla vid ungefär tio i fyra, och vem träffade även Jesper Levin på stationen. Ja, och nu ska jag komma till saken allt jag hittade på väla idag var en typ långblus från veromoda hittade inget till ekebo. Men jag och Klara kom fram till att jag kan ta något som jag har i min garderob, och ja det blir det. Så om vi ska dit imorgon vilket jag tror (alltså det börjar faktiskt bli ganska tråkigt där) så ska jag ha på mig typ en tubtopp.
Ska upp och sola imorgon för första gången tro det eller ej -  jag är nervös haha, fattar inte varför?
Men nu är jag så jättetrött att jag ska tvätta bort mitt smink och titta på två avsnitt av Andra Avenyn har nämligen missate det två veckor nu så kommer säkert sitta här framför och halvsova snart.
Här kommer en bild på min nya skjorta:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0