13 april 2010

nu försöker jag fixa med ett par riktigttiktigt gamla högtalare som säkert har legat på vinden innan. dom var helt dammiga. så att eftersom att jag vill ha ett par har jag dessa gamla tills jag får ett par nya. dom ska säker funka finfint.
det har varit krig mellan felicia och klara hela dagen. åh så söta ni är! det började med på lunchen då klara tryckte upp en knäckemacka i felicias ansikte så att det var fullt av smör. så fick hon lite tårar faktiskt... sedan fortsatte det hela tiden, dom kastade läsk på varandra, satte strimlade pappaersvitar under tröjan, brottades, kastade pappersbollar. och ja allt möjligt.... haha, har nog inte skrattat så mycket på länge! älskar er mer än ni tror ♥
nej. nu ska jag fortsätta mucka..



gammal bild sen i vintras...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0