it's done.

anledningen till att jag över huvudtaget inte hae bloggat idag är för att jag ahr kämpat som ett djur med att få ihop den nyinköpta bokhyllan. den är på plats och allting nu, men jag är inte riktigt säker på om jag vill behålla den eller om den hade passat in bättre på något annat ställe. min hjärna är för trött för att tänka på sånt jobbigt nu..
efter det vandrade jag till roma och käkade där med amanda och jenny. sedan kom sofia och sanna , så gick vi hem till sanna och gjorde inget speciellt. kan ju bara säga en sak, jenny var SPEEEEEEDAD! hehehe.

godnatt läsare ♥



bara för att mina ögon inte är lika stora! hahaha.

Kommentarer
Postat av: louise

sv: haha, nejdå.. jag tänker minsann inte slicka röv om inte han tänker :p <33 x)

2010-04-02 @ 23:49:16
URL: http://sketchesbylouise.blogg.se/
Postat av: JENNNYYYY :D

hahahhaha jag var väl inte speedad ? (a)

2010-04-03 @ 02:01:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0