rubrik

nu sitter jag och läser kemiläxa. gjorde lite matte innan,snart färdig med all läxa , hipphipp hurra ! skrattat mig igenom ännu en dag med världens finaste flickor. åh vad jag älskar dessa dagar. och imorgon är det fredag, ännu bättre. det betyder helg, och ledigt från skolan. har inte så mycket planerat i helgen ännu. har i alla fall lovat att jag ska till fotbollsmatchen som är i kvidinge på lördag klockan ett. tycker alla ska komma, hihi detta kommer vara första gången jag är där (: (alltså inte i kvidinge utan där som dom spelar fotboll då, haha nu blev det r ö r i g t ! )
LOVE


cambild...

Kommentarer
Postat av: melissa

SV: jag är 174 cm och jag har nyss beställt ett par klackar med 14 cm klack och jag kommer aldrig vara rädd för att använda dom :D

2010-04-08 @ 17:57:37
URL: http://melissablogg.devote.se
Postat av: Laura Wall

Såg din kommentar på melissas blogg att du är 1,70 och tycker du är för lång för att gå i klackar...men det är du verkligen inte ! Bär klackar och var stålt för din läng!

Jag är 1,80 går nästan aldrig i klackar förutom när jag går ut. Var jag 10 cm skulle jag bo i mina klack skor !! För det är så snyggt...du har perfekta längden önskade jag hade den oxå ;)

2010-04-08 @ 21:54:09
URL: http://laurawall.devote.se
Postat av: linnea

hur kan du ha så långt hår? :O

tips på hur man kan göra ? ;)

2010-04-09 @ 00:52:00
URL: http://linneablomstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0