wonderful


dagens.

det var novelltävling i skolan idag. så skulle man skriva om någonting som hade med ett mörkt höghus där det endast var ett tänt fönster. jag skrev om marsmänniskor hehe. och gissa om jag gick vidare? SÅKLART! åh vad glad jag blev när diana sa det till mig (: nu får vi bara hoppas att jag vinner också !
efter skolan satt vi ute i solen och åt isgalss, med solbrillorna på. JAG ÄLSKAR VÄRME , ska aldrig klaga på att det är för varmt. och vi fyra tide åkte vi med konfan till helsingborg där vi spelade laserdom. och gissa? jag kom först etta , sedan tvåa.
i'm the best!

LOVE

Kommentarer
Postat av: Anonym

vilken berättelse var det mer som gick vidare?

2010-04-14 @ 19:29:33
Postat av: fanny

jag är inte riktigt säker, men dom har sagt någonting i stil med att det fanns någon vinflaska och att det var någon som ringde. är inte riktigt säker

2010-04-14 @ 21:38:06
Postat av: Anonym

okej om det är så, då är jag nog rätt säker på vem som har gått vidare :)

2010-04-14 @ 22:01:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0