8e augusti

finns inte ord för hur härlig kväll/natt vi hade folket. hade sjukt kul och detta blir (vill egentligen inte säga eller tänka på det) en perfekt avslutning på lovet. ikväll kallar sängen på mig mycket tidigt.
herregud vad det regnar mycket ute. har ju regnat konstant nu sedan imorse. fast måste erkänna att det faktiskt är ganska mysigt att höra hur det smäller mot mitt takfönster och bara titta ut och se massor av regndroppar.. hihi, jag behöver ju inte oroa mig över om solen kommer fram eller inte. åker för fasen till kreta på torsdag. imorgon drar jag fram resväskan och börjar fylla den lite smått.




Kommentarer
Postat av: JOSEFIN

Skoj var det! Den lilla tiden vi träffade er :D

2010-08-08 @ 20:57:31
URL: http://jjosee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0