100 tankar som snurrar i mitt huvud

Idag är en bra dag. Jag mår bra i hela kroppen och humöret på topp. Stod framför spegeln och sjöng alltför länge så jag fick stressa iväg till skolan. Luciafirande idag, riktigt mysigt och fint. Lungt i skolan, pluggat fysik och tittat på filmer. Tror att Onskan är en av de bästa filmerna jag har sett. Boken var å andra sidan motsatsen. Det är svinkallt ute och jag funderar på att köpa en ny halsduk. Kanske imorgon? Nej julklappar först, Fanny! Får bli nya boot snart tycker jag, börjar tröttna på mina. Vill också ha en hel hög med snygga ringar överhuvudtaget smycken. Det är så fint! Jag saknar redan helgen. Ska man skratta eller gråta för att tiden rinner iväg alldeles för fort när man har kul? Tycker inte jag. Fysikboken ligger bredvid mig och tittar surt på mig. Med andra ord vill jag också åka med Juhlia till Thailand på onsdag..


Kommentarer
Postat av: Anonym

du skulle fan hängt med din sötsak

2010-12-13 @ 17:13:51
URL: http://juhliawarmiiing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0