27 december


Snygga Angelica Blick, hade gjort vad som helst för att få hennes utseende!
Ni får nöja er med lite andra bilder har inga nya att bjuda på.

Godmorgon, måndag och ny vecka. Faktiskt sista veckan på året, lite speciellt. Tänk att ännu ett år redan har gått. Min kära fader brukar säga till mig om det är någonting jag längtar efter väldigt mycket, säger han alltid "du hinner nästan inte blinka så har 50 år gått av ditt liv". Brukar ha det i bakhuvudet och tänka på så man inte längtar förbi tiden. Det tycker jag också ni ska tänka på, njut av nuet och ha kul. Är det någoting du ser fram emot kommer den dagen. Gör det bästa av tiden för den rinner ut alldeles för snabbt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0