Dags för julshopping snart?

Har i princip sovit bort hela dagen. Ganska mysigt med massor av filtar och kuddar faktiskt. Stannar hemma ikväll också så är jag nog frisk tills måndag. Slipper missa massa i skolan. Imorgon kanske jag tar mig en runda till väla? Skulle ju behöva handla en och annan julklapp nu. Beställde med godis av mamma när hon stack och handla så kvällen är mer än räddad. Nu är frågan bara vilka filmer man ska titta på? Haha är en riktig filmnörd.. Slutar aldrig titta på filmer, kan se en film typ fem gånger innan jag har tröttnat på den.
Vet ni? Nu har jag bestämt mig för att jag ska börja med en sak här på bloggen. Många andra bloggare har också börjat med det så varför inte, liksom? Känns som att det börjar bli lite grådaskigt här. Så lite nytt skulle nog inte skada. Mer om det senare. :)


Last summer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0