Everything

Nej men vafan. Blev sugen på att skriva lite till. Bara skriva. Tänk att det är julafton om minder än en vecka. På tisdag är det jullov för min del. Ska bli skönt att få njuta lite av livet och göra enbart det man känner för. Just nu stter jag och längtar till nyår. Vi har inga direkta planer ännu, men fan vad kul vi ska ha. Spelar ingen roll var vi är. Bara vi har varandra så är jag mer än nöjd. Tänkte beställa klackar från eBay men nej det blir nog inte så. Klänningen är kirrad, i värsta fall blir det nitstävlarna som jag alltid annars traskar runt i.. Vad har ni för planer till nyår? Jag somnar snart, fast jag har inte gjort många knop idag. Imorgon ringer klockan sju. På onsdag ringer inte klockan över huvudtaget! Annars skulle det vara mysigt att dela täcke med någon nu. Mysa till det lite. Saknar också min andra halva, Juhlia. Hoppas hon har det bäst i Thailand.
Känns som att det blev ännu ett inlägg där jag bara pratar goja. Nu väntar sängen på mig mer än någonsin.
Pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0