I'm here to stay


Today's

Vet inte riktigt vad det var för humör jag var på när jag kom till skolan imorse. Men normalt, äh jag vet inte? Kom hem tjugo över två och bara kände att denna dagen ska det inte hända något. Ska bara slappa och känna att jag lever. Jag har skrivit mitt sista prov för höstterminen och alla läxor/inlämingar är överstökade. Riktigt skönt! Ännu skönare att sitta på ett plan till Thailand som Juhlia gör.. Men man kan ju inte ha det hur bra som helst heller. Istället firar jag med några peppisar och en film.
Innan när jag tog av mig skorna märkte jag att det hade bröjat växa MÅNGA potatisar. Dags för lite strump shopping, fröken Ingelsson?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0