Lovley girls

Nu har jag tagit steget till ett skönt och behövlig jullov. Slutade vid elva då jag spenderade en timme med Renée här, innan vi sprang till bussen mot väla. Tror jag ska bygga mitt eget bo där faktiskt.. Väl på väla tog vi en fika/middag. Mycket mat, men det är ju juletid! Med andra ord är det 17 minusgrader här nere i skåne just nu. Härligt värre. Läpparna fryser nästan till is.. Fick meddelande från Thailand att det hade regant lite där tråkigt. Men att dom skulle ut och rida på elefanter imorgon. Häftig upplevelse! Nu beger jag och mitt marabou oss till Sanna för film innan jag somnar i min säng ikväll. Ska passa på att sova ut ordentligt mycket imorgon!


Kommentarer
Postat av: louise

hihi du är söt! :D

2010-12-22 @ 12:53:19
URL: http://anderssonlouise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0