Easy A

Hej! Sitter framför datorn i sängen och försöker få ner två mackor. Ha fått en dundrans massa fökylningsblåsor i munnen så man får kämpa utan att tårarna ska komma fram. Imorse besökte jag och pappa Telia på Väla, iPhonen kommer om ca. 7 veckor.. Döda mig långsamt, tack. Belv på lite bättre humör när mamma köpte världens godaste pastasallad till mig. Bra att någonting kan göra dagen bättre. Denna kvällen har jag spenderat framför bioduken med fina vänner. Vi såg Easy A, riktigt rolig! Hur mysigt och perfekt som helst, en kväll som denna. Termometern visade minus 18 grader.. Juhlia sitter på planet hem från Thailand nu och jag kan äntligen pusta ut, hon har överlevt maneter och hajar. Great



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0