slut på det roliga.

Försökte komma någonvart med läxorna innan , satt med det kanske en kvart sedan somnade jag. lyckat. så sov jag en timme också var klockan plötsligt halv sex. så jag bytade om och stack till träningen. ska däremot försöka läsa ut min bok nu med en kopp te utan att somna.
kan inte vara uppe till halv två idag , för imorgon börjar skolan igen. nej bara jag tänker på det så.. orkar inte skriva det. men ja går tre veckor sedan är det prao som gäller för min del ska se fram emot det nu. lovet kunde varit bättre, men om man säger. det blir vad man gör det till. och ska inte klaga för jag har haft skitkul även om det har hänt tråkiga saker som man önskar att de inta hade gjort.
tack käre gode gud för att det finns underbara vänner som finns där för en i alla lägen, amen.



nu blir det att käka ananas :)

Kommentarer
Postat av: LOUISE

amen <33

2010-03-01 @ 08:21:40
URL: http://sketchesbylouise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0