falla tillbaka till min egen värld.

Kvällen blev ganska lyckad tillslut. Det fanns faktiskt folk som orkade snacka med mig på msn. Haha, hittade en sån länk så stog de att det var en blogg så var det en sån typ läskig zoombie som kom uppskrikande öber hela skärmen. ÖÖÖÖE, guuud höll på att dö ! Blev jätterädd. Och det blev alla som jag skickade det till på msn. Eller ja dom som vågade trycka in på länken. Vissa är ju mesar ^^
Sitter under täcket med typ fem eller sex kuddar bakom mig och mitt älskade täcke. Lyckade faktiskt läsa 15 sidor. Alltid något, men får väl ta typ nu i helgen eller nått då jag inte ska hitta på något och bara läsa en massa. För att boken är verkligen riktigt sjukt bra. Så får absolut inte ge upp hoppet om den.
Nu ska jag nog snart sova, försker lägga mig något tidigare nu. Det är ju skola på måndag -.-

godnatt på er.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0