gadda ner mig i sängen.

Nyss hemkommen från klara. Vi spelade något tv spel , typ crazy frog också lirade vi gh5. Fast jag var dock inte så duktigt. Åkte ut på easy medans klara rockade på hard. Haha , sedan så provade jag beginner och den fixade jag och tillslut även easy. Jag råkade även spilla ut parfym. Lyckat fanny? Nej absolut inte. Så nu luktar jag bara sån äckligt gammal tantparfym hela jag. Ta inte illa upp klara , ^^ Ska försöka få bort det med tvål elr något.
Nu hade jag tänkt lägga mig i världens skönaste säng , med världens skönaste täcke och en riktigt bra bok.
Och vet ni , jag lästa faktiskt 12 sidor innan idag. Duktigt va?




lite skillnad..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0