kvällen.

jaha. då sitter man här själv.
nej skojade eller ja nej dte gjorde jag inte för att alla har gått hem nu. men kvällen har varit underbar. först bestämde sig jag och klara att vi skulle beställa kinamat fast sen kom vi på att det var ganska dyrt. så vi tog vad som fanns hemma och käkade det. ingen av oss var hungriga men sugna på något , och efteråt mådde jag inte speciellt bra vill jag säga. jaja , men efter det fick klara sms av stoffe att han och oskar var i åstorp. och varför vet jag inte ? men så gick vi ut och mötte dom. också ville dom tvunget in här så fick jag ge mig. också nu har vi hajen filmen på franska ? ;s haha och dom har alla gått hem.
tack så mycket för kvällen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0