love is a drug.

Har läst några sidor nu. Fast kan inte koncentrera mig, vill hellre sitta vid datan. Thihi. Sen när skolan börjar får det bli nog på dator-sittandet. Känner mig som en riktigt nörd , som sitter framför datorn 24/7. Uuuuh, villvillvill inte det! Fast bloggen ska det då inte bli ändringar på för det. Det är dåligt som det redan är. Ibland orkar jag bara inte göra inlägg, ibland blir det så att man skriver några ord. Och sen har man inga ideér på vad man ska skriva så man bara loggar ut och struntar i det förbannade inlägget.
Och förresten så tycker jag att allt folk på planeten jorden har blivit helt jävla osocialt. Liksom på msn, bara kolla där. När man har typ 60 inne så kanske en liten stackare har lust att snacka. Riktigt tråkigt är det. Man måste ju spamma för att någon ska se att man vill snacka. Det ska man verkligen inte behöva! Så nu tycker jag att alla som läser detta och inte har min msn ska adda den. BARA GÖR DET!
[email protected]

Här kommer lite cambilder, titta och njut:





















ja, haha kanske inte ser ut som jag på alla bilder. men det är jag
fanny ingelsson & ingen annan. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0